Dobrodošli na spletni poročni sejem

V raziskavi, ki jo je objavila spletna stran The Knot so dobili vpogled v to, kako poročni pari in njihovi svatje uporabljajo spletna mesta družbenih medijev, kot so Pinterest, Facebook in Instagram skozi celoten poročni proces, od načrtovanja poroke do medenih tednov.

Ena od ugotovitev kaže, da so svatje izjemno aktivni na družbenih omrežjih na poroki svojega prijatelja ali družinskega člana. 90 odstotkov milenijcev starih med 18 in 24 let in 61 odstotkov svatov starih od 35 do 50 let, bo objavilo fotografijo na poroki na družbenih omrežjih.

Medtem ko se svatje zabavajo in objavljajo posnetke na družbenih omrežjih pa tako ne moremo trditi za poročne pare. 47 odstotkov parov je namreč trdilo, da se želijo na svoj poročni dan odklopiti od družbenih omrežij, le 27 odstotkov vprašanih pa je dejalo da med svojo poroko želijo tudi kaj objaviti na splet. Poročni fotografi sicer predlagajo, naj raje delijo profesionalne fotografije in ne tistih, ki so jih posneli s svojim pametnim telefonom.

In po poroki? No, to pa je povsem druga zgodba. Kar 70 odstotkov novih zakoncev po poročnem dnevu v roku 24ur objavi na družbenih omrežjih Facebook in Instagram svoje prečudovite poročne fotografije.

Podobne objave

Pusti komentar